اداره توانمندسازی واحدهای فناور

جزئیات رویداد:
  • تاریخ : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
  • ساعت : ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰
  • هزینه : ۱,۶۰۰,۰۰۰ رایگان [[totalPrice]] ریال
  • ظرفیت باقی‌مانده: 27
ورود و تکمیل ثبت‌نام

آشنایی با فرایند تحقیقات بازار بین المللی

درباره رویداد

موضوعات مورد بحث:

آشنایی کلی به طیف مباحث بازاریابی، تحقیقات بازار، تبلیغات و فروش

کاربردهای عمده تحقیقات بازار

تجزیه و تحلیل  swot

وظیفه واحد تحقیقات بازار (در مورد کالا، قیمت، تبلیغ، مشتری و رقیب)

روش‌های جمع‌آوری  و منابع اطلاعاتی (در بازارهای داخلی و خارجی)

انواع تحقیقات بین‌المللی- تحقیقات میدانی و گروه‌های کانونی (Focus groups)

شناخت از فرهنگ، آداب و رسوم بازارهای هدف



پوستر دوره